[One Ok Rock歌詞翻譯] Start Again


  直白得很可愛ww

Start Again - one ok rock
作詞:Taka・Brittain Colin・Long Nick
作曲:Taka・Brittain Colin・Long Nick

This is where I draw the line
我在這裡畫下界線
Seen this war a million times
已經看過這場戰爭幾百次了
Looking for a peace of mind
現在只想尋求心靈的平靜

Now you hate what we've become
現在你討厭我們成為的樣子
Say the word…let's be done
就說出來吧...我們到此為止
There is something in the way
但我還有些話沒說

I'm not always perfect
我不總是完美
But I'm always myself
但我一直是我自己
If you don't think I'm worth it
如果你不認為我值得
Find someone else
就去找別人吧
I won't say I'm sorry
For being who I am
我不會為做了自己而道歉
Is the end a chance to start again?
終點能夠是一個重新開始的機會嗎?

日文版
幸せの定義は誰にもわからない
幸福的定義沒有人能夠明瞭
決める必要はない

也沒有決定的必要
その溢れた感情が

那份滿溢的感情
幸せと呼べる日々を作れ

創造出能夠被稱為幸福的日子

英文版
Hard to say what's all wrong
很難說得清楚是什麼全錯了
Was it this all along
一直都是像這樣嗎?

I'm so close you're so gone
我如此靠近,你卻如此遠離

We can fake the way we are
我們不是不能假裝成一個樣子

I can change
我能夠改變

It's my heart
這是我的真心

There's nothing left to say
我想說的就只有這些

I'm not always perfect
我不總是完美
But I'm always myself

但我一直是我自己
If you don't think I'm worth it
如果你不認為我值得
Find someone else
就去找別人吧
I won't say I'm sorry
For being who I am
我不會為做了自己而道歉
Is the end a chance to start again?
終點能夠是一個重新開始的機會嗎?

I know, I know, I know it's not easy
我知道這不容易
You can leave here anytime
你隨時可以離開
You know, you know, you know it's just not right?
你知道這就是不對?

I'm not always perfect
我不總是完美
But I'm always myself
但我一直是我自己
If you don't think I'm worth it
如果你不認為我值得
Find someone else
就去找別人吧
I won't say I'm sorry
For being who I am
我不會為做了自己而道歉
Is the end a chance to start again?
終點能夠是一個重新開始的機會嗎?

留言